[software-liber] Re: feedback promo.softwareliber.ro

adi la roiban.ro adi la roiban.ro
Dum Aug 3 09:33:33 EEST 2008

> ÃŽn data de 27 iulie 2008 00:58,  <adi la roiban.ro> a scris:

> Crezi că e util/bine/eficient să creezi atâtea subdomenii ?
Salut,

Am considerat util acest lucru deoarece paginile de promovare despre
softwareliber.ro nu erau foarte bine puse in evidenta si nu am vrut sa mai
incarc pagina.

De exemplu urmatoarele pagini sunt destul de ascunse
http://www.softwareliber.ro/poze/?gallery=Promovare
http://www.softwareliber.ro/2008/06/22/distribuire-autocolante/

Deasemenea am primit multe cereri pentru tricouri cu Firefox sau Ubuntu si
incerc sa gasesc o solutie pentru a-i ajuta pe cei care doresc astfel de
tricouri.

O alta pagina importanta (nu este inca gata) este "Ghidul". In momentul in
care am zis ca trimit autocolante prin posta Nicu si inca altii au zis ca
nu sunt de acord cu aceasta metoda si ca de fapt fiecare poate sa isi faca
un autocolant acasa. Ghidul ar trebui sa vina in ajutorul celor care
doresc sa faca propriile materiale promotionale.

Pe promo.softwareliber.ro am incerc ca fiecare material sa fie etichetat
corespunzator si unde se poate sa exista o legatura catre surse sau
fisierul bun de tipar.

Cum am spus mai sus, am considerat ca aceste informatii sunt utile si ca
realizarea unei noi pagini este cea mai buna metoda de a le scoate in
evidenta.

Voi cum vedeti pagina?

Mersi de feedback!
Adi