[software-liber] Re: feedback promo.softwareliber.ro

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Aug 3 10:22:26 EEST 2008

În data de 3 august 2008 09:33,  <adi la roiban.ro> a scris:

> Salut,
>
> Am considerat util acest lucru deoarece paginile de promovare despre
> softwareliber.ro nu erau foarte bine puse in evidenta si nu am vrut sa mai
> incarc pagina.

Întreb pentru că în general pe net ai două șanse să promovezi un sait.
Să te bazezi pe faptul că oamenii vor reține adresa și o vor tasta,
metodă care merge numai în cazuri rare ca google, microsoft, ziare sau
domenii scurte, sau să te bazezi pe faptul că oamenii vor ajunge de pe
motoarele de căutare. Pentru motoarele de căutare nu prea e bine să te
întinzi pe subdomenii.

Chiar dacă ignori asta, până la urmă tot trebuie să legi de pagina
principală subdomeniile pe care le-ai creat. E mai ușor de promovat un
domeniu decât zece subdomenii.