[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Aug 8 16:07:47 EEST 2008

În data de 8 august 2008 15:30, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris:
> În data de 8 august 2008 13:46, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Nu poți face o hartă personalizată pe maps.google.com?

Și dacă știi cumva cât face autobuzul până la Păltiniș și cât e de
mers pe jos de la Păltiniș la locul unde stăm.