[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Aug 8 20:56:45 EEST 2008

În data de Vi, 08-08-2008 la 16:31 +0300, Alexandru Szasz a scris:

> Parcă ăla e alt Păltiniș din ce văd eu, pe lângă Bacău, e unul și prin
> Caraș-Severin, dar zici tu ceva.
> Cred că Păltinișul nostru e undeva pe aici:
> http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=Cornutel&sll=46.551305,26.312256&sspn=5.296145,9.887695&ie=UTF8&t=h&ll=45.683638,23.950539&spn=0.160461,0.30899&z=12
> chiar unde se termină acoperirea mai bună.

Am actualizat harta si am pus marcaj pentru statia de autobuz si locul
de campare.

Paltnis nu se vede bine pe google maps.

Autobuzul face aproximativ 1 ora.

De la autobuz la locul de campare se mai fac inca 15-20 de minute mers
incet cu rucsac mare :)

Zona e foarte faina si nu e foarte multa lume.

Spor!
--
Adi Roiban