[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Andrei Nicolau andrei.nicolau la gmail.com
Mie Aug 20 12:50:03 EEST 2008

Am hotarat unde si cand mergem.Dar am o intrebare:s-a gandit cineva la ce
mancam?

Eu si cu Nicu am dezbatut putin problema si am gasit 3 variante:

1. conserve de acasa
2. ceaun & stuff and pregatit la fata locului
3. cautat de mancat pe acolo

Optez pentru primele doua si zic sa ne organizam sa facem si niste gratare
peacolo.
Ar trebui sa vedem de unde luam carnea si desigur near mai trebui si un
gratar.Asta daca nu
preferati sa puneti carnatii pe bat:)