[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Aug 20 13:09:21 EEST 2008

În data de 20 august 2008 12:50, Andrei Nicolau
<andrei.nicolau la gmail.com> a scris:
> Am hotarat unde si cand mergem.Dar am o intrebare:s-a gandit cineva la ce
> mancam?
>
> Eu si cu Nicu am dezbatut putin problema si am gasit 3 variante:
>
> 1. conserve de acasa
> 2. ceaun & stuff and pregatit la fata locului
> 3. cautat de mancat pe acolo

Cred că e mai simplu cu conserve, eventual o slănină în vârf de băț
sau un știulete.
Este de mâncat și pe acolo dacă vrem să revenim în civilizație.

Locul unde stăm e ceva păzit ? Plănuim să ne îndepărtăm de loc, un traseu ceva ?