[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Aug 20 13:38:33 EEST 2008

Alexandru Szasz wrote:
> În data de 20 august 2008 12:50, Andrei Nicolau

> Cred că e mai simplu cu conserve, eventual o slănină în vârf de băț
> sau un știulete.

Asa zic si eu, nu are rost sa ne caram dupa noi cu fiare pentru gratar
or something... asta daca nu cumva vine si cineva direct cu masina acolo.

> Este de mâncat și pe acolo dacă vrem să revenim în civilizație.

Ca de exemplu aprovizionare cu bere... dupa ce se termina berea pe care
eventual o aducem de acasa (ca pe munte e mai scumpa).

> Locul unde stăm e ceva păzit ? Plănuim să ne îndepărtăm de loc, un traseu ceva ?

Chiar daca e pazit, nu lasam obiecte de valoare acolo.