[software-liber] Re: Promovare OpenOffice.org

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Aug 22 21:57:00 EEST 2008

2008/8/22 Rus-Rebreanu Alin-Florin <netblock la gmail.com>

> Nu flash-ul si site-ul cu pricina sunt problema.
>
> Mai degraba arunca o privire pe emag.ro si restul furnizorilor prin
> care o sa isi impuna produsele si asta pe fondul lipsei de informare
> ca sa nu mai punem la socoteala cate calculatoare se vor vinde in prag
> de an scolar.

Eu am dus postere cu Ubuntu (si unul cu Kiwi ca atat mai aveam) la Nelbo,
Intend si Domino. Putem face o campanie mai mare cu dus afise ca s-au aratat
in principiu deschisi. Sa avem si cu OpenOffice. Si in cat mai multe orase.

Jani