[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Aug 24 18:01:21 EEST 2008

În data de 24 august 2008 17:12, Stas Sushkov <cool2sv la gmail.com> a scris:
> De la: ghrt aka Amariutei Gheorghe
> Adresa e-mail: ghrt la dial.kappa.ro
> Mesaj:
> salut
>
> are cineva din Bucuresti un loc liber in masina?
> sa dori sa vin dar sunt cam comod, pentru 3 zile nu are rost sa ma
> trambalez prin tren atata drum. cu masina ar fi mai simplu, dar nu am
> masina (si nici carnet). asa ca daca e vreo fire caritabila de prin
> Bucuresti, ma ofer sa imi platesc partea din costurile transportului.

Ai putea merge cu Nicu Buculei, cu trenul din București. Cred că numai
Nicu și restul fedoriștilor vin din București. Data trecută au fost cu
vagonul de dormit, a fost destul de comod.
În rest din ce am înțeles nu e mult de mers pe jos cu bagajele în
spate. Ar fi bine să te avem și pe tine acolo.