[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Aug 24 22:51:21 EEST 2008

În data de 24 august 2008 18:03, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris:
> În data de 28 iulie 2008 12:00, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Adi, ai mai încercat să inviți persoane care activează pe lista diacritice ?
>
> Mișu Moldovan, Lucian Constantin de exemplu ?

Și în altă ordine de idei, mai are cineva un loc liber în cort pentru mine ?
Eu am doar un cort de două persoane + antreu, dar încap în el și patru
persoane, deci e mai mare și mai greu de cărat.
Dacă nu, atunci poate careva dintre voi să nu aducă cort de o persoană
și să stea cu mine.