[software-liber] Re: Promovare OpenOffice.org

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Aug 25 09:23:49 EEST 2008

Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:
> Pentru cei care nu sunt la curent Micro$oft a initiat o campanie de
> golire a buzunarelor elevilor.
> http://officeacasa.ro/
>
> Ar fi bun un raspuns din partea comunitatii FOSS Romania.
> OpenOffice.org este o aplicatie indispensabila indiferent de
> distributie.

Cred ca sincronizarea e importanta pentru o campanine eficienta. Asta de
la Microsoft pare conceputa pentru inceputul de an scolar cind
traditional ("la ei", nu am statistici daca si "la noi" dar pare logic
sa fie) se inregistreaza o crestere a vinzarilor de calculatoare.

Din perspectiva OOo cred ca cel mai bun moment este putin mai incolo,
prin octombrie cind se lanseaza versiunea 3.0 (nu mai sint la curent cu
dezvoltarea, *cred* ca de octombrie e vorba).
Asa e la OOo, veriunile majore aduc schimbari fundamentale, deci acum
chiar ar fi lucruri de spus si e o versiune destul de "asteptata" (vine
la 3 ani dupa 2.0).

Nota: Fedora urmareste dezvoltarea OOo 3.0 in Rawhide, deci va fi parte
din F10, poate ca si din alte distributii.