[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Aug 25 10:12:35 EEST 2008

Alexandru Szasz wrote:

> Și în altă ordine de idei, mai are cineva un loc liber în cort pentru mine ?
> Eu am doar un cort de două persoane + antreu, dar încap în el și patru
> persoane, deci e mai mare și mai greu de cărat.
> Dacă nu, atunci poate careva dintre voi să nu aducă cort de o persoană
> și să stea cu mine.

Mie inca nu mi-e clar cine va veni din Bucuresti, ajoian e inca nedecis,
screab e plecat din oras si e offline pina joi dupa-amiaza, vad ca ghrt
isi pune probleme de transport si comfort...
Ideea e ca as putea lua eu cortul meu de 3 persoane sau screab pe al lui
care cica e putin mai mare (4 persoane), deci in functie de cum se decid
ceilalti ar putea ramine niste locuri.