[software-liber] Re: Promovare OpenOffice.org

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Aug 25 10:40:23 EEST 2008

În data de 25 august 2008 09:23, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Cred ca sincronizarea e importanta pentru o campanine eficienta. Asta de la
> Microsoft pare conceputa pentru inceputul de an scolar cind traditional ("la
> ei", nu am statistici daca si "la noi" dar pare logic sa fie) se
> inregistreaza o crestere a vinzarilor de calculatoare.
>
> Din perspectiva OOo cred ca cel mai bun moment este putin mai incolo, prin
> octombrie cind se lanseaza versiunea 3.0 (nu mai sint la curent cu
> dezvoltarea, *cred* ca de octombrie e vorba).
> Asa e la OOo, veriunile majore aduc schimbari fundamentale, deci acum chiar
> [...]

Nici eu nu cred că e momentul potrivit din două mari motive:
- nu sunt oameni care se pricep bine la OpenOffice ca să poată aduce
un argument în afară de libertate pentru a trece de la Microsoft; dacă
sunt și nu i-am văzut pe liste, îi rog să ridice virtual două degete
pentru a-i putea contacta
- nu există traducerea în limba română; deși am reușit să aduc
procentul de validare la 44%, mai sunt încă 66% de validat (atenție,
nu de tradus, lucru mai simplu decât validarea!)