[software-liber] Re: gnome la fosscamp

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Aug 25 22:33:13 EEST 2008

Salut!

Eu am trimis invitatii atat lui Misu cat si lui Mugurel.

Nu stiu ce s-a intamplat cu ele, cert este ca ele inca sunt deschise.

O parte din informatiile despre eveniment se gases pe pagina indicata de
Jani (http://camp.softwareliber.ro) precum si in arhivele grupului
http://groups.google.com/group/software-liber

Spor!
În data de Lu, 25-08-2008 la 20:13 +0300, Jani Monoses a scris:

--
Adi Roiban