[software-liber] Re: Promovare OpenOffice.org

p.marius25 la gmail.com p.marius25 la gmail.com
Mar Aug 26 03:55:51 EEST 2008

On Aug 25, 5:34 am, "Jani Monoses" <jani.mono... la gmail.com> wrote:
> Pentru cei mai multi arugmentul decisiv e ca e gratis nu libertatea.
> Oricate licente la 0 lei, si poti sa si la prieteni (astea erau evident
> diferite pe situl MS mentionat)
Argumentul cel mai bun e ca pentru 199 primesti o jucarie de copii, cu
care sa te joci acasa in timpul liber, in timp ce open office este o
suita profesionala gratuita cu care poti sa urnesti din loc un
business. Varianta profesionala de microsoft office este probabil
comparabila in putere cu open office, insa costa muuuuult mai muuuult
decat oferta lor scolara. Suna mai mult a oferta de Mos Craciun.

Sfat: inainte de a trece la promovat, incercati sa va puneti la punct
paginile web si listele/forumurile de suport. Am fost azi de la
servici pe kiwilinux google groups ca sa vad ce? Hairy pussy? Noroc ca
nu era nimeni prin preajma!