[software-liber] Popularitate Linux

crazybyte vlzoltan la gmail.com
Mie Aug 27 10:46:14 EEST 2008

Citind portalul unguresc de Unix/Linux (hup.hu) am dat peste o
discutie despre acest articol http://royal.pingdom.com/?p=340 .
Remarca pe care doresc sa o fac, avand in vedere lungile discutii
despre popularizarea software-ului liber si implicit al Linux, ca in
urma acestui sondaj noi ca tara (Romania) nu ne regasim nici macar pe
ultimele locuri la capitolul popularitate Linux in schimb am constatat
cu surprindere ca vecinii nostrii moldoveni sunt foarte activi la
acest capitol. Nu doresc sa incep nici o discutie, doresc numai sa fac
aceasta remarca amara vazand, dupa cat am mai spus, discutiile chiar
unele infinite despre software-ul liber la noi in tara. Sper sa nu
jignesc pe nimeni, este numai o remarca/comentariu, dar in cazul in
care am reusit sa o fac cer scuze anticipat.

Spor si distractie placuta la FLOSSCamp pentru cei care se duc. :)
Levente