[software-liber] Re: [FLOSSCamp] Bucuresti - ultima strigare

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Aug 27 11:28:42 EEST 2008

Jani Monoses wrote:
> 2008/8/27 Nicu Buculei:
  >     PS: concluzie secundara de aici, pentru ca intreba Alexxed acum
>     citeva zile - asta inseamna ca avem locuri libere in cortul nostru.
>

> Am doua corturi, daca nu e loc destul le pot aduce ambele.

Asa si eu am cort de 3 persoane dar am zis ca e suficient al lui Andrei
de 4, dar daca e cazul pot sa il iau si pe al meu, ca nu il car eu ci
trenul/autobuzul.
Mai bine caram bere decit corturi pe care nu le vom folosi :p