[software-liber] Re: Popularitate Linux

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Mie Aug 27 11:57:47 EEST 2008

Eu cred ca rapoartele sunt ceva gen (nr. pers. implicate)/(nr. pers.
ce se pot ocupa), iar de aici, Moldova fiind mai micuta e mai sus
cotata.

Personale am dat de ceva portaluri care cica sunt lug-uri/fug-uri,
insa multe au listele de discutii down si forumurile nu mi se par
foarte hot... (care-s up) :-/
Plus din cate am observat eu ultima data, se mai si cearta (gasisem un
screenshot cu unixro defaced parca, sau ceva de gen)...

Toate acestea pot fi verificate, eu nealocand prea mult timp acestor
cautari, de aceea imi cer scuze daca gresesc undeva.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/