[software-liber] Re: Popularitate Linux

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Aug 27 12:30:07 EEST 2008

Stas Sushkov wrote:
> Eu cred ca rapoartele sunt ceva gen (nr. pers. implicate)/(nr. pers.
> ce se pot ocupa), iar de aici, Moldova fiind mai micuta e mai sus
> cotata.

Statisticile despre care se vorbea sint numar de cautari pe Google
normalizate fata de numarul populatiei din fiecare tara, deci nu ar
trebui sa conteze marimea.

> Personale am dat de ceva portaluri care cica sunt lug-uri/fug-uri,
> insa multe au listele de discutii down si forumurile nu mi se par
> foarte hot... (care-s up) :-/

Inteleg asta intr-o oarecare masura: eu postez pe forumul romanesc
Fedora pentru a raspunde cuiva sau daca am ceva de anuntat despre
comunitate, daca am intrebari de pus o fac pe liste/forumuri
internationale, unde sansa de a primi un raspuns util e semnificativ mai
mare.

> Plus din cate am observat eu ultima data, se mai si cearta (gasisem un
> screenshot cu unixro defaced parca, sau ceva de gen)...

Se spune ca certatul intre noi ar fi un specific national, nu stiu cit
de adevarat este, dar asa spune "intelepciunea populara"