[software-liber] Re: Popularitate Linux

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Aug 27 13:01:39 EEST 2008

Alexandru Szasz wrote:

> Explicația e simplă, statul moldovenesc are mult mai puțini bani de
> irosit. Așa că dacă e gratis, sar la el.
> Și mai puține pretenții probabil în privința formatelor.

Cred ca e putin altfel: firmele private sint mai sarace si cauta solutii
mai simple (institutiile guvernamentale sint in general in alt fel de
relatii cu MS).
Sau poate s-o datora softului customizat disponibil in limba rusa (si
Rusia era sus in tot) sau pur si simplu faptului ca multe dintre firmele
private sint rusesti si folosesc acelsi soft ca si "acasa" (unde apare
Moldova pe locurile 3-4, intotdeauna Rusia e pe primul loc).