[software-liber] Re: Popularitate Linux

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Aug 27 13:20:48 EEST 2008

În data de 27 august 2008 13:01, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Cred ca e putin altfel: firmele private sint mai sarace si cauta solutii mai
> simple (institutiile guvernamentale sint in general in alt fel de relatii cu
> MS).
> Sau poate s-o datora softului customizat disponibil in limba rusa (si Rusia
> era sus in tot) sau pur si simplu faptului ca multe dintre firmele private
> sint rusesti si folosesc acelsi soft ca si "acasa" (unde apare Moldova pe
> locurile 3-4, intotdeauna Rusia e pe primul loc).

Deci tot o problemă de disponibil bănesc. Dacă n-ai bani e bună și apa
de la fântână/chiuvetă. Dacă ai bani în plus, o cumperi la sticlă.
Spun asta pentru că la noi, în încercarea de a promova software-ul
liber te lovești de interese, oameni care câștigă comisioane și nu vor
să renunțe, etc.