[software-liber] Re: Popularitate Linux

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Mie Aug 27 15:10:13 EEST 2008

Sincer, nu stiu ce sa zic la capitolul solutii FLOSS in bussines-ul Moldovenesc.
De ce, pentru ca acum cateva luni, cautam un serviciu de hosting in
Moldova, si am gasit doar un site bushit, care nu m-o rezolvat cu
nimic!

Deci daca si e cineva interesat de cazul Linux in Moldova, sunt niste
grupuri de persoane devotate intereselor lor, angajati in ceva data
centre (mai putin hosting public, si mai mult retelistica si servicii
de intretinere a retelelor + ceva servicii speciale per client). Insa
si acolo, presupun ca multi stau pe desktop-uri cu WIN si
administreaza acele masini, si chiar nu e vorba de voluntariat in
vederea implicarii in promovare FLOSS.

Cunosc ceva persoane, care sunt self-teached wolves (adica nu au
prieteni si nu apartin nici-unui grup, si ce au invatat a fost din
interes propriu). Deci energie ar fi, insa trebuie gasit vectorul!!!

Ca rasp. la Igor Stirbu, noi apartinand ambelor tabere, am putea
incerca de la inceput sa formam ceva legaturi de comunicare si
sincronizare in vederea obtinerii unor scopuri comune.
O sa incerc chiar singur sa fac ceva pasii spre a cunoaste ceva grupuri.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/