[software-liber] Re: FLOSSCamp plecare din Cluj

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Aug 28 09:49:23 EEST 2008

Salut!

Din pacate pana la urma e mai greu sa plec din Cluj de vineri si de
aceea voi pleca sambata dimineata astfel incat sa ajung pe la 11am in
Paltinis.

Jani pleaca de vineri dimineata.

Din Cluj voi pleca eu si cu Robert pe la ora 7 si ajungem in sibiu pe la
10.

Vin cu masina si de aceea voi aduce si 2 lazi de bere si ce saci de
dormit mai am prin casa :D . Daca mai trebuie adus ceva va rog sa imi
spuneti.

Autobuzul pleaca chiar din fata garii iar daca trenul nu are intarziere
ajungi la autobuz.

Spor!
Adi

În data de Mi, 27-08-2008 la 13:41 +0300, Alexandru Szasz a scris:

--
Adi Roiban