[software-liber] Re: Daca ii sa cumpar carti

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Aug 28 21:27:59 EEST 2008

Salut,

Eu folosesc amazon.de si in principal nu cumpar direct de la firma
amazon ci de la terte firme.

De la firma amazon transportul e 6 euro pe pachet, la restul firmelor e
3 euro pe carte.

Eu am cumparat tot timpul carti "as new" adica nu chiar noi dar in stare
foarte buna si la preturi foarte mici.

Exista un discount de 30% pentru cartile comandate direct la O'Reilly
dar in ultima vreme sunt tot mai putin multimit de cartile noi de la
aceasta editura.

Spor!
Adi

În data de Jo, 28-08-2008 la 19:05 +0300, Stas Sushkov a scris:

--
Adi Roiban