[software-liber] Re: Propunere ERP open source

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Dum Dec 7 20:17:49 EET 2008

On Dec 7, 6:09 pm, "Jani Monoses" <jani.mono... la gmail.com> wrote:

> Este ceva care nu e open source in aplicatie sau desper care nu se sti
> e ce licenta are?

  Nu este deschisa inca sursa la codul scris de noi, acel WAR din care
se deployment-eaza aplicatia pe server (Tomcat) . In rest, toate
librariile si serverele necesare rularii, sunt open si free !
  Cu bucurie am face publice chiar maine si sursele, daca am vedea
interes real !

  Repet, sunt eforturi si renuntari mari in spatele a ceea ce s-a
facut, de-a lungul a catorva ani buni .