[software-liber] Re: Propunere ERP open source

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Dec 7 20:41:19 EET 2008

On Sun, Dec 7, 2008 at 8:17 PM, Ioan Fericel <mirabit la gmail.com> wrote:

>  Nu este deschisa inca sursa la codul scris de noi, acel WAR din care
> se deployment-eaza aplicatia pe server (Tomcat) . In rest, toate
> librariile si serverele necesare rularii, sunt open si free !
>  Cu bucurie am face publice chiar maine si sursele, daca am vedea
> interes real !

Interesul si potentialii contributori la proiecte vin de obicei dupa
ce sursele sunt deschise :)
Fara a vedea sursele cum sa se decida cineva daca e interesat si poate
contribui sau nu?
Jani