[software-liber] Re: Propunere ERP open source

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Dec 7 20:57:10 EET 2008

>  Adevarat, stiu !
>
>  Ti se pare o conditie foarte importanta azi ? Sau maine ? Sau mai
> suporta amanare pana poimaine ?
>
>  Ce licenta ai propune ?

Nu mi se pare deloc urgent, si nu m-am gandit la o licenta anume. Asta depinde
mult daca doriti sa aveti o afacere in jurul lui si ce restrictii
impuneti la distributie,
Poate fi open source dar cu multe diferente in parctica intre diverse licente.

Ziceam doar in general e bine sa se puna la dispozitie sursele inainte
de a aduna
contributori. Daca nu vreti sa alegeti o licenta acum sa nu 'scape de
sub control'
nu e problema, ca nu e neaparat finala cea pe care o alegeti. Cat timp autorii
sunt de acord se poate schimba licenta oricand - nu retroactiv la ce a
fost publicat.

Vedeti ce licente folosesc alte aplicatii ERP open source si probabil
se potriveste si aici.

Jani