[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Dec 9 11:16:45 EET 2008

În data de 9 decembrie 2008, 11:13, Jani Monoses
<jani.monoses la gmail.com> a scris:
> Salut Răzvan,

> Daca o problema e cunoscuta nu inseamna ca si are o solutie usoara :)

> Daca ar fi cu virgule, wikipedia nu ar arata ok in Interner Explorer,
> care e probabil inca
> este cel mai folosit browser pentru vizitatorii wikipedia.ro . Daca si
> cand vor fi statistici
> ale vizitelor si vom vedea ca procentul acelor combinatii browser+OS
> care nu arata bine virgule
> devin nesemnificative se poate trece.
>
> Alternativ, Wikipedia ar putea afisa un banner permanent daca
> detecteaza IE de genul 'daca vezi caractere ciudate
> [...]

Care e forțare ? A pune a cu ~ în loc de ă și s și t cu sedile în loc
de virgule sau a folosi caracterele corecte ?