[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Dec 9 11:29:37 EET 2008

> Care e forțare ? A pune a cu ~ în loc de ă și s și t cu sedile în loc
> de virgule sau a folosi caracterele corecte ?

Ma refer la impunerea fortata a ceva corect tehnic si lingvistic dar dezastruos
din punct de vedere al folosiri calculatorului, care e singura metrica
care conteaza in practica.

Peticul XP nu e popularizat prin asta, doar daca in fiecare lof unde
apar galme e pus un link
la petic si howto cum se pune.

Mi se pare ca voi va asteptati ca utilizatorii sa fie proactivi si sa
gaseasca tot ce e nevoie pt asta
singuri si sa si-l instaleze. Optimism curat :)

Trebuie gasita o solutie nu doar 'scrisul corect' . De ex ce ai zis cu
transformarea in timp real
in sedile daca e detectat XP+IE.

Jani