[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mar Dec 9 11:28:45 EET 2008

Jani Monoses wrote:

> Alternativ, Wikipedia ar putea afisa un banner permanent daca
> detecteaza IE de genul 'daca vezi caractere ciudate
> pune-ti firefox' dar nu stiu daca e ceva cu care adminii ar fi de acord.

Bună ziua tuturor,

Jani, povestea asta n-are nici o legătură cu Firefox sau IE.

Cu:

- driverul de Windows XP al lui Cristian Secară, de la
http://www.secarica.ro , pus pe Romanian [Programmers]

- pachetul de fonturi Microsoft de la:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0ec6f335-c3de-44c5-a13d-a1e7cea5ddea&DisplayLang=ro

orice utilizator „standard” de Windows XP poate obține diacritice corecte.

Trebuie numai să facem puțină „publicitate” acestei soluții...

Numai bine,
Răzvan