[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Dec 9 11:34:42 EET 2008

> Bună ziua tuturor,
>
> Jani, povestea asta n-are nici o legătură cu Firefox sau IE.

In Firefox merg diacriticele bune chiar si pe XP din cate am inteles.

> Cu:
>
> - driverul de Windows XP al lui Cristian Secară, de la
> http://www.secarica.ro , pus pe Romanian [Programmers]
>
> - pachetul de fonturi Microsoft de la:
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0ec6f335-c3de-44c5-a13d-a1e7cea5ddea&DisplayLang=ro
>
> orice utilizator „standard" de Windows XP poate obține diacritice corecte.

Orice utilizator 'nestandard' poate face asta. Adica unul care se
pricepe sa gaseasca aceste patchuri.

> Trebuie numai să facem puțină „publicitate" acestei soluții...

Cu asta sunt de acord. Sunt doar impotriva implementarii cu pretul
enerverii utilizatorilor, penrtu cauza nobila
de a-i educa cu forta.
Deci cum facem?

Jani