[software-liber] drepturi intr-o lume digitala

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Mar Dec 9 13:39:02 EET 2008

Salut.
Am si eu o intrebare.
De ce noi? Nu cred ca suntem tocmai persoanele potrivite pentru a
intreba (totusi merge vorba despre drept si chestiuni juridice). GSL
in cea mai mare parte se ocupa de promovarea software-ului liber.

Merci si eu pentru atentia acordata.
O zi buna.

--
()  Campania Panglicii în ASCII