[software-liber] Re: drepturi intr-o lume digitala

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Dec 9 13:45:12 EET 2008

Stas Sushkov wrote:
> Am si eu o intrebare.
> De ce noi? Nu cred ca suntem tocmai persoanele potrivite pentru a
> intreba (totusi merge vorba despre drept si chestiuni juridice). GSL
> in cea mai mare parte se ocupa de promovarea software-ului liber.

Pentru ca in momentul de fata patentele sint cea mai mare amenintare la
adresa softului liber. Iar drepturile de autor... toata miscarea Free
Software a pornit ca o alternativa la drepturile de autor.
Drepturile si libertatea merg mina in mina.