[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mar Dec 9 16:11:30 EET 2008

Alexandru Szasz wrote:

> Cum? Raportul ăla pare ignorat. Le-am scris și eu celor de la Nokia
> România, dacă nu îmi vor răspunde după cum bănuiesc, trebuie căutată o
> cale mai oficială decât un forum care să garanteze un răspuns.

Site-ul acela e un site oficial folosit de developerii Nokia. Unul mai oficial
nu cred că o să găsim.

Poate cineva de la Cluj are vreun contact direct la fabrica Nokia din România ?

Răzvan