[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Joi Dec 11 10:53:30 EET 2008

Bună ziua,

Pentru cei interesați de topicul original al thread-ului, vă forwardez
un mail foarte interesant pe care l-am primit de la un administrator
nevorbitor nativ de limbă română al Wikipedia.

Printre altele, m-au impresionat fluența cu care acest domn scrie în
limba noastră, ca și atenția, „pedanteria” cu care a tratat detaliile
articolelor despre care am discutat... Cred că avem de ce să-i mulțumim
- sincer!

Numai bine,
Răzvan