[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Dec 11 11:30:32 EET 2008

> Adi: am putea face o pagină dedicată pe sl.ro, de ex corect.softwareliber.ro,
> unde să punem driverul mai la vedere (cu acordul lui Cristi, evident) și info
> necesară pentru ca alții să poată crea linkuri fără probleme?

Cred ca am putea, dar softwareliber.ro nu e (daca e) mult mai cunoscut
decat situl cu patchul.

Ar fi mai benefica o campanie: facem un banner dragut cu o virgula
desenata pe el sau cele doua
litere cu virgule si facem usor integrarea in situri si bloguir. Si
incepem sa trimitem in stanga si dreapta.
Destul daca cativa blogeri cititi (sunt unii ziaristi carora probabil
le pasa de limba, cel putin in teorie) il mentioneaza.
Pana la urma va ajunge sa se scrie un articol doua prin ziare, etc.
Si eventual ce ar fi pe banner ca ar pointa la situl lui Cristi (sau o
pagina hostata pe serverul cu swliber daca e nevoie
de resurse de server mai bune in caz ca viziteaza prea multi). La asa
o campanie am putea chiar sugera la diverse
ziare online sa preia informatia.

Ce ziceti? Grupul swliber poate sa ajute cu extraordinara putere de
lobby ce incepe sa o aiba in presa ;)

Jani