[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Dec 11 12:00:42 EET 2008

Jani Monoses wrote:
> Ar fi mai benefica o campanie: facem un banner dragut cu o virgula
> desenata pe el sau cele doua
> litere cu virgule si facem usor integrarea in situri si bloguir. Si
> incepem sa trimitem in stanga si dreapta.

Pe masura ce ma gindesc, ajug sa cred din ce in ce maimult ca cea mai
eficienta metoda (nu stiu cum se impaca insa cu GPL) este distribuirea
patch-ului impreuna cu softul liber: impreuna cu kitul (in interiorul)
de instalare Firefox in limba romana, impreuna cu kitul (cind o fi
gata) de instalare al OOo in limba romana s.a.m.d.

Cit de mare e patch-ul?