[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Dec 11 15:38:05 EET 2008

Răzvan Sandu wrote:
> He, he, vedeți că suportul corect (minimal) nu înseamnă doar instalarea
> driverului de tastatură al lui Cristi, ci și fonturile Microsoft, care
> sigur nu-s libere:
>
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0ec6f335-c3de-44c5-a13d-a1e7cea5ddea&DisplayLang=ro

Nu am vazut in pagina aia nici o informatie despre conditiile de
re-distribuire (ca pe vremuri la Core Fonts).

> Vestea bună e că povestea-i deja spusă, complet, pe site-ul Microsoft
> România, care-i FOARTE vizibil. Pentru marea masă a utilizatorilor
> Windows, trebuie doar să dăm link-uri într-acolo:
>
> http://www.microsoft.com/romania/diacritice.mspx

Moment in care probabil am pierdut o buna parte a utilizatorilor din .ro
pentru ca e un download care cere validare (WGA).