[software-liber] Re: situl swliber

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Dec 11 16:11:18 EET 2008

Jani Monoses wrote:
>> Este ceva mișcare pe http://new.softwareliber.ro/ în această direcție.

Ăla este un experiment... :)
Layout-ul paginilor luate aparte îmi place însă la prima pagină mai
trebuie să lucru...

Problema de care eram ținut în principiu, a fost cea legată de
traducererea wordpress-ului și a unor module importante + a temei în
sine. Am vorbit cu Alex, și am zis că facem un release la traducerea
actuală din narro, însă în mare parte traducerea va rămâne lipsită de
validări. Apropo, wordpress 2.7 a ieșit!!!

Pe weekend voi rescrie prima pagină, și atunci sper să se alăture și Adi
discuției despre noua pagină. Oricum, ce era mai grav, adică curățarea
paginii de cod invalid, și restructurarea conținutului în sine, aia am
făcut-o deja.

Sper să ni se alăture mai mulți odată ce se vede mișcare :P

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/