[software-liber] Re: situl swliber

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Dec 11 16:28:33 EET 2008

2008/12/11 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:

> Ăla este un experiment... :)
> Layout-ul paginilor luate aparte îmi place însă la prima pagină mai
> trebuie să lucru...

E fain ce lucrezi, dar release early si release often :)
Nu trebuie totul lansat odata ci incremental imbunatatit.

> Problema de care eram ținut în principiu, a fost cea legată de
> traducererea wordpress-ului și a unor module importante + a temei în
> sine. Am vorbit cu Alex, și am zis că facem un release la traducerea
> actuală din narro, însă în mare parte traducerea va rămâne lipsită de
> validări. Apropo, wordpress 2.7 a ieșit!!!

E ok, dar astea sunt independente de ce este pe si cum arata prima pagina.
Cel putin subdomeniile swl.ro pot fi dezvoltaete separat.
Pe pagina de aterizare as prefera doar sa avem doar antet cu logo si titlu
si linkrui mari la un subset la ce e acum in bara de navigare, in rest aerisit.
De acolo daca lumea da pe click e problema lor ca se baga in teritorii
necunoscute,
care oricum le vom curata gradat, dar acum primul contact face pe noi
veniti sa se
cruceasca la atat informatie.

> Pe weekend voi rescrie prima pagină, și atunci sper să se alăture și Adi
> discuției despre noua pagină. Oricum, ce era mai grav, adică curățarea
> paginii de cod invalid, și restructurarea conținutului în sine, aia am
> făcut-o deja.

Bun :)

> Sper să ni se alăture mai mulți odată ce se vede mișcare :P

E vre-o metoda simpla de a lasa lumea sa editeze pe site cu un guest
account in ceva
sandbox si sa trimita link fara a compomite securitatea si doar sa
zica 'uite am refacut
pagina About la adresa swl.ro/sandbox/userx/about ce parere aveti' ?

Jani