[software-liber] Re: situl swliber

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Dec 11 17:00:47 EET 2008

Jani Monoses wrote:

> E fain ce lucrezi, dar release early si release often :)
> Nu trebuie totul lansat odata ci incremental imbunatatit.

> E ok, dar astea sunt independente de ce este pe si cum arata prima pagina.
> Cel putin subdomeniile swl.ro pot fi dezvoltaete separat.
> Pe pagina de aterizare as prefera doar sa avem doar antet cu logo si titlu
> si linkrui mari la un subset la ce e acum in bara de navigare, in rest aerisit.
> De acolo daca lumea da pe click e problema lor ca se baga in teritorii
> necunoscute,
> care oricum le vom curata gradat, dar acum primul contact face pe noi
> [...]

E bine ce zici, însă uneori faci, pui și nu mai ai timp să scrii și să
anunți... E și din cauza de timp, plus că mi-ar fi plăcut să ofer ceva
complet, nu tot pe bucățele... :)

O să fie o astfel de posibilitate în care fiecare va avea ocazia să
rescrie cu un wysiwyg o pagină și să o trimită (gen proiectu încearcă),
însă nici chiar sandox, că nu vreau să fim wiki :)

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/