[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Vin Dec 12 08:07:00 EET 2008

Iată un prim sfat concret pe care-l primim, de la aceeași persoană (din
străinătate), legat de folosirea diacriticelor corecte în Wikipedia
românească.

Eu am să încerc să discut la Cafenea, poate mă susțineți...

Răzvan