[software-liber] Re: Diacritice românești în Wikipedia

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Dec 12 17:44:13 EET 2008

În data de 12 decembrie 2008, 10:11, Alexandru Szasz
<alexxed la gmail.com> a scris:
> În data de 12 decembrie 2008, 08:07, Răzvan Sandu
> <razvan.sandu la zando.ro> a scris:

> Dă-ne legătura, n-am văzut nimic.
>
> Există chestia asta pe wikipedia:
> http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Unelte/Scripturi/Auto-diacritice
> care ar trebui după descriere să schimbe diacriticele în cele corecte,
> dar mie nu-mi funcționează.

Îmi răspund eu, drăcia aia e pentru corectat diacriticele la editare
din virgulă în sedilă:
http://ro.wikipedia.org/w/index.php?title=MediaWiki:Gadget-fix_dia.js