[software-liber] Re: drepturi intr-o lume digitala

ionel epure ionel.epure la gmail.com
Mar Dec 23 17:13:37 EET 2008

Eu care am o varsta si am invatat limba rusa la scoala, nu pot fi facut
responsabil de niste click-uri date aiurea pe o pagina web al carei continut
nu il inteleg. Asa ca nu pot fi de acord cu ce incearca cei din europa de
vest sa introduca. Da, daca ar fi o inventie clara si revolutionara, ca
becul, radioul, penicilina, tiparul, CD-ul, copiatorul, etc poate as fi de
acord cu protectia. Dar sa faci un programel care face acelasi lucru cu alte
1001 ce se gasesc pe net gratuit si sa-l si protejezi, asta este o gluma.

În data de 9 decembrie 2008, 18:06, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a
scris: