[software-liber] Re: drepturi intr-o lume digitala

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Dec 23 17:40:19 EET 2008

ionel epure wrote:
> Eu care am o varsta si am invatat limba rusa la scoala, nu pot fi facut
> responsabil de niste click-uri date aiurea pe o pagina web al carei
> continut nu il inteleg. Asa ca nu pot fi de acord cu ce incearca cei din
> europa de vest sa introduca. Da, daca ar fi o inventie clara si
> revolutionara, ca becul, radioul, penicilina, tiparul, CD-ul,
> copiatorul, etc poate as fi de acord cu protectia. Dar sa faci un
> programel care face acelasi lucru cu alte 1001 ce se gasesc pe net
> gratuit si sa-l si protejezi, asta este o gluma.

Este vorba de in primul rind de transfer de muzica si filme prin retele
peer-to-peer.

Nu vreau sa par avocatul celor de la RIAA/MPAA/BSA, pentru ca in nici un
caz nu sint, ba chiar dimpotriva, dar nu e vorba sa te aresteze pentru
ca ai facut niste click-uri intr-o pagina de web, este vorba de
*oferirea* pentru download de diverse materiale in retele p2p (deci ce
ai pus la share in DC++) iar pedeapsa propusa ar fi taierea conexiunii
internet.

Departe de a fi ceva bun, dar in mod clar nu "software liber". Poti sa
ai linistit la share iso-uri cu distributii de Linux sau sa descarci
Linux de pe BitTorrent.