[software-liber] Re: planet

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Dec 29 10:06:25 EET 2008

Jani Monoses wrote:
>     Cum vin la Cluj, atunci ma voi ocupa in primul rand de planet si
>     apoi site, ok?
>

> E ok . Atat ca ma gandeam ca fundalul o fi doar de pus un FFFFFF undeva
> in cod :)

Nu numai, trebuie schimbat si fontul in 000000, oricum toate
mofificarile se fac aici: http://planet.softwareliber.ro/planet.css

> Am citit recent ca unul din motivele pentru care Quil, enginul care
> zicea prin iulie ca vrea sa detroneze google
> a esuat era faptul ca avea fundal negru si prima impresie care ti-o
> dadea era de "WTF????!!" si nu te mai intorceai la el.

Principalul motiv a fost probabil ca NU era Google :p
Dincolo de gluma, este o intreaga dezbatere despre fundaluri albe sau
inchise la culoare, unii le considera mai "cool" pe cele din urma. Eu
cred ca tema pentru Planet ar trebui sa fie cit mai asemanatoare cu cea
a site-ului principal, pentru a pastra o consistenta de "look & feel".