[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iul 1 00:00:27 EEST 2008

În data de Lu, 30-06-2008 la 19:08 +0300, Udrescu Gabriel Florin a
scris:
> O întrebare: ce trebuie să fac pentru a participa la această tabără?
Trebuie sa te prezenti la locul stabilit.

Inca nu am stabilit locul si ar fi fain daca ai veni cu o propunere
pentru locul spre care am putea sa ne indreptam.

In rest ce sa zic, cand ne-am hotarat unde mergem, vedem daca sunt din
start suficiente persoane pentru a porni, dam anunturi si ne vedem
acolo.

Probabil o sa avem la corturi un steag mare cu Document freedom day :)

Spor!
Adi

--
Adi Roiban