[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
Mar Iul 1 00:21:06 EEST 2008

Am înţeles. E "open" event din toate punctele de vedere :)) Eu aş propune
Azuga, dacă găsim un loc de campare bun, pentru că Azuga are WiFi gratuit
(şi vom avea nevoie, să facem "workshop"-uri în aer liber, udate din plin cu
bere), Voineasa sau Herculane.