[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Iul 1 08:34:38 EEST 2008

Udrescu Gabriel Florin wrote:
> Am înțeles. E "open" event din toate punctele de vedere :)) Eu aș
> propune Azuga, dacă găsim un loc de campare bun, pentru că Azuga are
> WiFi gratuit (și vom avea nevoie, să facem "workshop"-uri în aer liber,
> udate din plin cu bere), Voineasa sau Herculane.

Cred ca Azuga este intr-o regiune cam prea aglomerata cu turisti (valea
Prahovei e ca un fel de al 7-lea sector al Bucurestiului...) si ar fi
mai bine sa o evitam, cautind o sona ceva mai curata si mai linistita.