[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iul 1 09:26:27 EEST 2008

În data de Ma, 01-07-2008 la 00:21 +0300, Udrescu Gabriel Florin a
scris:
> Am înțeles. E "open" event din toate punctele de vedere :)) Eu aș
> propune Azuga, dacă găsim un loc de campare bun, pentru că Azuga are
> WiFi gratuit (și vom avea nevoie, să facem "workshop"-uri în aer
> liber, udate din plin cu bere), Voineasa sau Herculane.
Am uitat sa precizez.
In principal ar fi fain sa avem un eveniment "offline" :)
Deci nu ne suparam daca nu este net si curent.

--
Adi Roiban